dilluns, 14 de juliol del 2008

Eixida Diumenge 13/juliol/2008 **Les Salines**

Hui tocava la ruta de "Les Salines" i a les 8 del matí estàvem en "La Lloca", José, Javi C, Javi G, Juan Ramón, Toni, Miguel, Vicent, el cunyat de Juan Ramón i Andrés. Javi C, hui feia de GPS, ja era hora.
La temperatura era ideal per a fer bicicleta. La tronada del dissabte havia deixat els camins plens de tolls i fang. Com no hi havia cap riu que creuar, vam decidir creuar tots els tolls que pillarem pel camí, així que, abans de les 9, les bicis ja estaven del color de la terra i abans d'arribar a La Llosa, Vicent va punxar la roda.
Després de La Llosa comencem la muntada cap a la trialera de Les Salines, esta muntada es forta però curta. La trialera de Les Salines es fantàstica, molt ràpida, entre pins, girades a la dreta, a l'esquerra, frenades, etc... molt bona. Després d'esta trialera va tornar a punxar Vicent, ja no ens quedaven càmeres i va tindre que cridar al cotxe granera per a tornar a Canals. La resta del grup vam continuar fins a Beneixida on vam esmorzar. Que bons estan els esmorzars del bar Yolanda, tant es així que després es fa pesat tornar a agarrar la bici. La tornada la vam fer per una senda que hi ha pel port de Carcer.