dimarts, 18 de novembre del 2008

Eixida Diumenge 16/novembre/2008 **Pla de Corrals**

Hui era un dia que ningú volia que arribara. Hui era el dia d'anar a Pla de Corrals. Hui era el dia que teníem d'haver quedat a les 8:00 del matí i no a les 8:30. Hui era el dia que anàvem a fer la ruta mes llarga de les programades. Hui era el dia...
Pues si, hui era el dia que jo em vaig sorpendre, al contrari del que pensava erem 9 bikers, Ricardo, Emilio, Dani, Javi C, Carlos, Javi G, José, Ramiro i Andrés...

Quina meravella, EREM 9 GUERRERS PER A ARRIVAR FINS A "PLA DE CORRALS"!!!
Com era la primera vegada que anàvem a fer esta ruta, vam decidir fer-la lo mes ràpid possible, així que vam canviar un poc el recorregut, no vam anar per "La Quintana" i "La Cova Negra", i vam anar pel port de l'Olleria fins a Bellús i des d'ací fins a Beniganim i Quatretonda però sempre agafant camins asfaltats. Esta decisió va fer que Ramiro anara a fer una altra ruta diferent ell sols, després de tant de temps sense agarrar la bici no volia cremar-se amb una ruta llarga i desconeguda.
Bé, pues a les 10:15 ja estàvem en Quatretonda, el que vol dir que el ritme era alt, i tant alt, perquè jo estava ofegat, sols vam parar un minut dalt del port de l'Olleria i en els stops que trobàvem pel camí.
Mentre esmorzàvem en Quatretonda, la penya no sabia que fer, si muntar a Pla de Corrals o tornar cap a Benigànim, Bellús, Xàtiva, etc... gràcies que vam decidir muntar a Pla de Corrals, per que vam poder disfrutar d'un paisatge fantàstic. La muntada son uns 3 Km i no té massa atractiu, però la baixada són 7 Km per pista forestal i entre pins, ESPECTACULAR!!!, EMOCIONANT!!!, DIVERTIDA!!!...
Esta baixada ens porta fins al mateix poble de Pla de Corrals, on no em pogut vorer més que el carrer principal, que es per on passem. Des d'ací, pels caminals, fins a Barxeta, després Llocnou i des d'ací fins a Xàtiva i Canals. El camí previst per a la tornada era per Genovés, però, un altra vegada serà.
A Canals arribàvem cap a la 1 del migdia amb 61 Km en les cames.
La propera vegada que fem esta ruta eixirem abans i anirem més tranquilets, val tios?
Crec que tots estàvem molt satisfets d'haver fet esta ruta sense cap contratemps i amb poc de temps. Ara ja no tindrem por de tornar-la a fer.
Ací vos deixe un video, es la baixada cap a Plà de Corrals.