dilluns, 16 de febrer del 2009

Eixida Diumenge 15/febrer/2009 **La Maravillosa**

La Maravillosa, aquesta es una de les rutes que tens ganes que arribe el dia per a fer-la, es una d'eixes rutes que quan l'acabes et quedes saturat de bici per a uns quants dies, personalment m'agraden estos dies. Donç be, eixe dia va arribar, eixe dia era hui i sols 8 ressaqueros el vam gaudir, Javi C, Romana, Dani, Emilio, Victor, Carrillo, Carlitos i jo.

Com sempre la muntada per la solana, se m'entravessa i mes quan un grup de ciclistes t'avancen com si res, com si ells anaren en moto i jo estiguera parat. Que cruel es la bici et penses que físicament estàs bé, però et dones conte que NO. Una vegada dalt vam estar xarrant amb aquest grup de ciclistes, eren de l'Olleria, ells van baixar cap a Enguera, Romana va tornar cap a casa (està a punt de ser pare) i nosaltres vam continuar cap a les antenes per la cresta de montanya. Les vistes per ací dalt son espectaculars, però hui el dia no era el mes òptim per a gaudir-les, estava núvol amb un poc de boira.
Vam arribar a la "Balsa Blanca", vam passar per l'aeròdrom i després pel camí del vallaí fins a la Maravillosa. Per ací vam trobar un ramat d'ovelles que vam travessar amb atenció. Després vam arribar al restaurant Boquella on vam esmorzar, no sense abans deixar-nos guiar per Javi C per que ens tornara a perdre... Javi, Javi, Javi... quan t'ensenyaràs a orientar-te?.
Eren les 11,30h. i estàvem prou desmaiats de fam, així que l'esmorzar va ser un poc mes copiós del que es habitual. Després de l'esmorzar, ja sabeu el que passa sempre que tornem pel camí de mangai, M.E.U.!!!. Per cert, Javi C i jo vam arribar els primers, quina demostració de força!!! quin poder!!! quina experiència!!!

Ací teniu el perfil:

NOTA: El track està en la carpeta de Arxius i Tracks.