dilluns, 16 de març del 2009

Eixida Diumenge 15/Març/2009 **Sumacarcer**

Els que vam poder disfrutar d'un diumenge primaveral vam ser, Carrillo, Victor, Javi C, Carlitos, Miguel, Toni y Vicent G. Vam decidir canviar de ruta, tots volien fer la de Sumacarcer i així va ser.

Als 10 minuts d'eixir des de La Lloca ens vam ajuntar amb els de la penya Pocaespenta que també anàvem a Sumacarcer. En una baixada, Carlitos va tindre una visita inesperada a terra però per sort sense conseqüències, bé unes rascades a les cames que podeu vore en el vídeo. Mes avant una punxada d'un biker de Pocaespenta va fer que ens separarem d'esta penya, tot i també que anaven a fer una ruta diferent a la nostra. A l'intentar passar un riu amb un bon toll de fang, a Victor se li va quedar frenada la bici i va eixir per dalt d'ella, mullant-se des del cap fins als peus, també sense conseqüències, moltes rialles i a continuar. El següent en caure va ser Carrillo que va tindre un problema amb els calapeus quan estàvem baixant la trialera cap a Sumacarcer. Esta trialera es espectacular, molt tècnica i amb molta pendent... perillosa... difícil... si senyor.
En l'esmorzar ens vam retrobar amb els de Pocaespenta, ells havien arribat abans, havien fet una ruta mes ràpida. Vam esmorzar el plat típic, sepions, creïlles, ou fregit, carxofetes, etc... després d'açò, qui te ganes de pedalejar?. La tornada va ser tranquil·la, encara que Vicent va patir un poc.