diumenge, 14 de juny del 2009

Diumenge 14/juny/2009 **Les Salines**

Eren les 8 del matí i... QUE CALOR!!!
Però en la Lloca estàvem, Emilio, Romana, Vicent G, Ximo, Vicent, Carlitos, Carrillo i hui també ens vam acompanyar Josep, Eliseo, i Vicent C., tots preparats per a fer una de les rutes més boniques del calendari, Les Salines.


Eixim en direcció a la Llosa de Ranes amb un ritme marcat per Romana, un poc fort, per al meu gust. Després de moltes equivocacions de camí, arribem a la Llosa i comencem l'ascensió cap a Les Salines. Les Salines, que dir de Les Salines, a mes de que son espectaculars, boniques, meravelloses. Allí un dels companys punxa i mentres canvia la cambra alguns decidixen passar l'estona engrunsant-se (vegeu les fotos). Quan estem ja quasi al final de Les Salines, un llaurador ens prohibix el pas pels seus terrenys, havent de desviar-nos per una senda que crec que no havia passat ningú des de fa 100 anys, ens recordem del llaurador i de tota la seua família. Una salutació amic.
Arribem al bar Yolanda de Beneixida per a esmorzar, molt bons els bocates per cert. Després d'un merescut descans eixim direcció a Canals. Ara feia mes calor!. No se com explicar el que el meu cos sentia, crec que vaig estar a punt de l'extenuació pujant les trialeres del Port de Càrcer. Després en les rampes, pel camí que va junt a l'autovia, Ximo va punxar. Done gràcies a Déu pel descans que vaig tindre a mitat de les rampes.
Bé, només em queda dir una cosa: "Esteu creant un monstre. El dia que el meu cos explote no podreu seguir-me".

Vicent G - ressaca BTT - canals


La resta de fotos les podeu veure en l'album de fotos.


Ací teniu uns videos: