dimarts, 9 de desembre del 2008

Eixida Diumenge 07/desembre/2008 **Aielo**

Hui tocava una ruta que la majoria no havíem fet. El dia era fantàstic per a fer bici i en "La Lloca" erem 9 per a gaudir-lo, Ricardo, Ramiro, José, Toni, Javi C, Migue, Emilio, Dani i Andrés.

Vam començar muntant l'antic port de l'Olleria i des d'ací pel carril bici fins a Aielo. Des d'Aielo fins a l'encreuament de 4 camins dalt del Campello, ha sigut per camins, pistes, sendes i trialeres. No puc dir que ha sigut fàcil, ja que des d'Aielo estàs muntant, poc a poc, però cap amunt. Despres que el nostre GPS (Javi C) es quedara sense senyal del satèl·lit i que estiguérem "bambant" pels caminals al voltant del Paller, vam arribar a l'encreuament de 4 camins (dalt del Campello). Com s'havia fet un poc tard, tres del grup van tirar cap a Canals i la resta vam decidir fer la baixada del Tossal cap a Vallada i esmorzar. Per cert espectacular esta baixada. També ens vam creuar amb un cotxe que volia anar per on anàvem nosaltres, era tan empinada la rampa que crec que encara estarà allí "derrapant" roda. Ja a Vallada vam esmorzar, molt bo, però un poc tard per a fartar, eren les 12.15h quan vam acabar.
La tornada, com sempre, però hui no vam fer sprint, clar, no estava Javi G que és el que ens pica per a correr.
Au, pues ja tenim una altra ruta nova. El proper diumenge toca Sumacàrcer amb una trialera espectacular.