diumenge, 8 de novembre del 2009

Diumenge 08/novembre/2009 **Albufera Anna**

Quin bon dia per quedar-se a casa! Tenia son, feia aire, feia fred...¿no haguera sigut més intel·ligent quedar-me a casa, dormir una estona més i volar la milotxa amb els meus fills? tal i com va pensar Vicent... pues no!.
A les 8 del matí, un got de llet, equipat i a La Lloca, i tot "pa qué", perquè uns "amics" el peguen una palissa i damunt es burlen (i si et quedes van a buscar-te, els cabrons). Allí estàven Romana, Emilio, Javi C, Pau, Carrillo, Vicent G, Carlos, Ximo, i Dani (que va tindre que abandonar per problemes mecanics al principi d´etapa).
Sincerament, jo vaig vore l'etapa de hui, Canals-Anna-La Solana-Canals i vaig dir, "açò es meu", però un dels meus millors "amics" ens va fer anar per uns camins de M... (havent-hi una ruta marcada quina necessitat teníem d'anar per ahí), i ala, jo darrere de Pau i Carrillo com si fora gilip... a mi qui em mana! (no si al final si que seré gilip.).
Vam arribar a Enguera, i com no, Javi C havia agarrat un altre camí, però bé, jo tenia la roda bona, la de Carrillo (o pensant-ho bé, el que tenia la meua roda era ell) el principi del port vaig estar cagant-me en Enguera, el castell, i en la merda de senda, però be, un ratet de formigó (eixe gran amic meu) i jo tan content, jaja! ja no m'agarren, pensava jo,... els collons!... els cabrons que van fer el camí s'havien cansat de pastar i s'ha acabat el formigó... ara pedres!!. i no una pedra ni dos... estaven totes les pedres de la Canal concentrades en una rampa que no s'acabava mai, així que em van agarrar per darrere Pau, Carrillo i Romana.
Al final del port Carrillo va fer primer, Pau, que també se li van entravessar les pedres, segon i Romaneta tercer (bona pujada!!)
En l'únic que vaig quedar bé, va ser esmorzant, em vaig acabar l'entrepà primer!!
Després d'esmorzar, una altra vegada a patir. Carlos pareix ser que es va menjar el "bitet" de les olives i va eixir de Montesa com un cuet... tots en fila, però en el riu, li se li va acabar la gasolina i tots a roda en cara de bons xics. Que si a mi em té igual... que si a mi també... que si tira tu si vols... que si em dona igual... fins que Romana va tirar, i qui es el més gili de tots? No, Javi C no! Vaig ser jo. Un altra vegada a rebentar i a vore com em passaven els demés. L' esprint final el va guanyar Javi C, seguit de Romana i Carrillo.
Conclusió: Carrillo està baixant el nivell, ja no queda primer i segon com sempre. Es fluix!. I jo, no més puc millorar per que menys de 0 punts ja no puc fer.

El proper diumenge, més i millor.... i queden 4 etapes!!!

ximo - ressaca btt - canals