diumenge, 15 de novembre del 2009

Diumenge 15/novembre/2009 **Plà de Corrals**

Era la segona vegada que anàvem a fer esta ruta i sols 4 bikers ho vam poder gaudir. La veritat es que vam eixir des de Canals 5, Ximo, Carlos, Emilio, Dani i Andrés, però Dani en Bellús ens va deixar i es va tornar cap a Canals.
Des de Bellús travessem el pantà i comencem a rodar pels camins de la part de dalt de Benigànim. Per a no fer la mateixa ruta que l'ultima vegada, vam trencar cap a la Serra de Requena per a travessar-la i arribar fins a Plà de Corrals.
Bona decisió, dependent de com ho mires, es molt dura, molt tècnica i espectacular. Vam rodar per pistes, vam fer trialeres de muntada i de baixada molt tècniques, vam veure canteres, molta flora (pins i matolls), molta fauna (conills, àguiles,...) i molts bacs de Ximo i Carlos sen se conseqüències.

L'esmorzar en Plà de Corrals va ser molt merescut, per que vam patir molt fins a arribar ací. En Plà de Corrals la gent del poble avisa que anem amb ull, per que furten les bicis, els bars deixen candaus pera a lligar les bicis.
La tornada va ser molt ràpida, tota per pista amb molta muntada i baixada. El millor va ser el travessar el riu Albaida per l'assut de Genovés.
Es una d'eixes rutes que recordes i que sempre vols tornar a fer.

El track i les fotos les teniu en el seu lloc.
El proper diumenge una mes tranquil·la... sols queden 3 etapes per al final de la temporada... sols queden 4 dissabtes per al Gran Sopar de Nadal...