diumenge, 2 d’octubre del 2011

Etapa 2: Estubeny-Sellent

HUI EREM 14!!!!
Si. Catorce ressaqueros. Javi, Ximo, Carles, Dani, Faura, Rubén, Javi C, Soro, Toni, Carrillo, Miki, Joan, Vicent C i jo. Que raro! Quanta gent! Açò pareixia un pelotó de la volta a Espanya. Que Xulo tu! Quin ambient! Que nivel Maribel!
Només començar l'etapa vam començar a parlar l'estratègia entre els dos grups. Dos tigres es van adelantar davant la passivitat del la resta del grup. Els lleons van reaccionar tard. L'arribada a la muntanya va ser per un tigre, Ximo, seguit de Carrillo, Javi, Soro i Joan. A partir d'ací es relaxa un poc el grup fins que arribem a Sellent on esmorcem. Quin esmorçar!

La tornada cap a Canals per la Font del Pinar. Vam anar junts fins les primeres rampes cap a la font. A partir d'ací ja no vaig veure als primers fins que vam arribar a Canals. Javi C i jo tancabem l'arribada a Fabripal on el primer va ser Carrillo seguit de Javi, Soro, Joan i Rubén.
Mare meua, que bò es açò dels equips. Pareix que s'ha despertat allò competitiu que tenim cadascú dins de nosaltres i que ha fet que els diumenges siguen un poc mes atractius del que ja eren. En fí, que continue este bon rotllo.
El proper diumenge mes i millor... al ser el dia de la bici, farem una volta curteta pels voltants de Canals.

ressaca btt - canals

1 comentari:

Faura ha dit...

Si que va estar guapa l'etapa!!Al ser 14 hi havia mes ambient i el tema dels equipos tigre i lleons anima un monto. A vorer si continua l´espectacle i va apuntantse mes gent. Jo este diumenge men vaig fora i no puc anar, de totes formes no podria conseguir ningun puntet per als tigres que hi ha molt de nivell i jo estic molt fora de forma! Que seu paseu de pm! animo tigres!!