dilluns, 21 de juliol del 2008

Eixida Diumenge 20/juliol/2008 **Sellent**

A les 8 del matí estava José com un clau en "La Lloca" esperant que algú arribara, el següent va ser jo, després van arribar, com de casualitat, Dani i Emilio, dic de casualitat, per que ells tenien previst fer una ruta mes curta que la que hi havia prevista. Per últim va arribar Javi C, també de casualitat. Vam decidir fer la ruta d'Estubeny i Sellent per a que Dani i Emilio pogueren vindre amb nosaltres.
En la primera muntada ja és va posar en evidència les condicions físiques de cadascú. Un servidor, va agafar la davantera, vaig donar una fuetada i vaig deixar a la resta del grup amb calçotets, ningú va poder seguir el meu ritme, quin derrotxe de força!, quin poder!, espectacular!, sols al final de la muntada vaig baixar el ritme, mes que res per a no afectar la moral de la resta, i per açò els perseguidors van poder arribar fins a mi. A partir d'ací tots sabíem que era molt difícil seguir el ritme que jo marcava en els muntades, així que, fent acte solidari, deixava que tots muntaren davant de mi. Bé, ja sabeu que a mi m'agrada anar darrere de tots, sobre tot en els muntades, mes que res per que no es despiste ningú... Sé que Javi C i José van a dir-me de tot, però així són les coses i així les he contat.
Així que vam arribar a Estubeny, vam baixar fins al riu i vam tornar a muntar als tarongers per a poder fer la trialera que baixa una altra vegada al riu.
Abans de començar amb la trialera Dani i Emilio van continuar per la pista forestal fins a Sellent i des d'ací a Canals, tenien compromisos "playeros" amb la família.
Sols ens vam quedar José, Javi C i jo per a disfrutar de la trialera. M'agrada esta trialera. Després que Javi C caiguera i que José gravara el disc del freno al seu braç, vam arribar a Sellent on vam reposar forces. Esta vegada anàvem ràpid, eren els 10.15 i ja estàvem esmorzant, increïble.
De Sellent a Canals en un tres i no res.
A les 11.45 ja estàvem a casa. Hem arrivat abans de la calor. FANTÀSTIC!!!
ressaca btt - canals