diumenge, 3 de maig del 2009

Eixida Diumenge 03/maig/2009 **Font d'Espanya**

Cinc bikers ens trobem en "La Lloca" per a realitzar la gran ascensió a la Font d´Espanya. Per a mi era la primera vegada...
Allí estàvem Javi G, Víctor, Emilio i Jo, amb la inesperada visita de Pablo.
Bé, després d'uns minuts d'espera vam eixir direcció a Vallada. El ritme era bo.
Quan arribem a Vallada encarem les primeres rampes cap a la font i com de costum comence a quedar-me darrere. Però esta vegada tinc una excusa, Pablo no pot amb eixes rampes i jo em quede amb ell per a espentar-lo cap a amunt... Algú s'ho creu? No, veritat. Pablo m'espera fins que ja no vaig poder mes i vaig posar el peu en terra, després ell va seguir avant com si res, com si anara damunt d'una moto, que "bàrbaro".
Bé, que dir de la Font d´Espanya?
E S P E C T A C U L A R !!!
Allí dalt vam decidir baixar pel Campello i disfrutar de la velocitat arribant fins als 78 Km/h. Ja en Vallada vam esmorzar i després cap a casa.
Quan vam arribar a Canals veiem que eren 11:45h, vam tindre que decidir entre anar a casa a fer un poc de feina "hogareña" o anar a pendre una cerveseta a l'Avinguda... la decisió va ser molt difícil de pendre, però crec vam agarrar la mes encertada... bé, doncs allí vam estar fins a les 13:00h.


Vicent - ressaca BTT - canals