dilluns, 9 de març del 2009

Eixida Diumenge 08/Març/2009 **Serra de Mariola**

ESPECTACULAR!!! Així vaig a qualificar l'eixida de hui, amb totes les seues lletres, es més, el temps... fantàstic, la companyia... grata, el lloc... paradisíac, la ruta... insuperable, tot açò forma una mescla que feia, que en eixe matí, forem els més privilegiats del món mundial.

Dit açò, a les 7,30 del matí estàvem en La Lloca, Victor, Carrillo, Emilio, Dani, Toni, Miguel, Fernando, Llorenç i Andrés. Amb 3 cotxes i una furgoneta vam anar fins a Agres i en el convent els vam aparcar. Sense temps per a calfar i amb una frescor moderada, començava la ruta amb 4Km de muntada espectacular cap al refugi del Montcabrer, una vegada dalt i ja reagrupats, vam continuar cap a la Cava Arquejada on vam fer una altra paradeta per a les fotos (pareixíem japonesos)... i després una baixada de 7Km fins a la Font Mariola. A partir d'ací va ser quan ens vam eixir de la ruta que marcava el GPS, tot per fer-li cas a un ciclista que passava per allí. El cas es que vam fer 10Km per una carretereta comarcal, que no estava malament, però preferíem haver-los fet per pistes i camins. Després d'açò vam parar a esmorzar en un bar que de segur que ja no tornarem mes. Ara tocava tornar a la ruta marcada pel GPS, així que vam fer uns 4 Km per la carretereta comarcal fins que a l'altura d'Alcoi vam trobar la ruta. Vam entrar a Alcoi i per la via verda, travessant túnels i entre canyars i bresquillers vam arribar fins Cocentaina. Visita turística per dins del poble, (molt curta per que no hi havia massa temps) i senda cap a Muro d'Alcoi. Des d'ací fins a 4Km abans d'arribar a Agres, el camí ens duia entre l'ombra dels pins, que era molt d'agrair ja que el sol a les hores que estàvem ja molestava. Quedaven els últims 4Km, molt durs, i molt mes després de dur 48Km en les cames, les rampes eren impressionants, tant es així que fins caminant costaven de muntar, no cal dir res, tots coneguem Agres i les seues rampes.
Com he dit al principi, vam passar un matí FANTÀSTIC, sols esperem que la propera eixida especial, ho passem, com a mínim, com la de hui i que ... TORNEM A SER UNS PRIVILEGIATS!!!