dilluns, 20 d’abril del 2009

Eixida Diumenge 19/abril/2009 (fallida)

Diumenge abans de Sant Vicent.

He tingut un somni, he vist que jo, un novato de la bici, em col·locava en el tercer lloc de la classificació... vos conte.

El despertador sona a al 8:00 a.m. M'alce em pose la roba de biker i vaig a La Lloca. De camí veig que el cel esta ennuvolat, però jo, valent de mi, no tinc por de banyar-me i continue, i pense que algú de la penya de segur que també faran el mateix.

Per primera vegada arribe a la lloca el primer, que estrany, no?, així que m'assente i em dispose a esperar a la resta de ressaqueros. Com són les hores que són, comença a entrar-me son i m'adorm i comence a somniar. En el somni estic en un vaixell a la deriva i delirant em pareix veure a una antiga ex-nóvia, mes tard a un monstre mitològic...em desperte i veig que, molt al meu pesar, són les 8:30 a.m. i per allí no apareix ni Déu. Espere un poc mes i em done compte que els meus companys de cavalcadura m'han abandonat no se si per uns nuvolets de m... que amenacen pluja o per la carrera de F1 que comença a les 9:00 a.m.

Be, jo em dispose a eixir per a rodar un poc, fotre després de la matinada no me'n vaig a anar a casa, no?, però quan comence a enfilar l'eixida de Canals comencen a caure les primeres gotes de pluja. Que putada, hauré d'anar-me'n a casa, però no, decidisc esperar un poc prenent-me un tallat en un bar, per si fóra una tronadeta passatgera, però que collons!
Açò pareix que s'agarre i cada vegada mes, així que decidisc donar-me la volta i anar cap a casa.

Després llegint la web mentres veia la carrera de F1 em llig les bases de la competició i veig el següent:
"- Es comptabilitzaràn els km encara que el corredor no acabe la Volta per indisposició, accident o qualsevol altra causa."
El meu somni s'ha fet realitat, sume 45Km i ja sóc el tercer en la classificació.
Que vos donen!!!

Un beset... jajajaja
Vicent G.

1 comentari:

Andrés ha dit...

Vicent has fet una bona crònica de la teua eixida. Per això, vaig a sumar-te els 45 Km i perque eres el meu amic... i perque és el que toca...
QVD!