diumenge, 10 de maig del 2009

Eixida Diumenge 10/maig/2009 **Les Salines**

Si, es deveres, hui tocava fer el Caroig, però com sempre l'oratge ens trenca les eixides especials.
A les 7:30h estava reunit en La Lloca el consell de savis, Vicent G, Javi C, Dani i jo i després de moltes opinions i veient com estava l'oratge vam decidir aplaçar l'eixida del Caroig.
Aclarit el primer punt, ara quedava saber on anàvem, així que després de dir cadascú el lloc que preferia, vam arribar a la conclusió que hui faríem Les Salines.

Esta ruta es una de les mes divertides del calendari, tens sendes, pistes, asfalt, montanya, tarongers, etc... així que vam començar a pedalejar. La volta comença anant cap a Aiacor i pels caminals de Vallés fins a La Granja i des d'ací a la Llocsa de Ranes. Erem 4 i el ritme era fort així que en poc de temps vam estar fent les trialeres de Les Salines. Una vegada ací i com teníem temps fins que pararem a esmorzar, vam anar cap a Genovés per un camí nou, es un camí molt divertit, per que vas seguint les senyals del camí de Santiago i que pots anar fins a Xàtiva. Nosaltres vam trencar cap a Genovés. Des de Genovés, com hi havia temps, doncs vam anar fins a Alboi i d'ací, com hi havia temps, pel camí de la Cova negra fins a Bellús, on ací com ja no hi havia temps, vam esmorzar.
Quan estàvem a punt d'acabar d'esmorzar van arribar Toni i Miguel que anàvem fent una ruta pel seu conter, venien des de L'Olleria i havien eixit des de Canals un poc mes tard per que la nit anterior estaven celebrant la victòria del València CF al Real Madrid.
Després de l'esmorzar vam eixir tots junts cap a L'Olleria. Vam començar a fer d'exploradors i buscant, buscant ens vam separar en tres grups, en un anàvem Dani, Miguel i Toni, en altre Javi C ell sol i en l'altre Vicent G i jo. En el grup que jo anava, vam trobar sendes espectaculars, tant de muntada com de baixada, de segur que les tornarem a fer. Després vam quedar en el bar que hi ha dalt del port de L'Olleria, però com cada grup va arribar a una hora diferent no ens vam poder veure.
Es una ruta de 48Km, prou dura, però en la que disfrutes molt.

NOTICIES:
El proper diumenge al Pantà de Tous...
Recordeu que qui vullga fer menys quilómetres pot començar i acabar la ruta en Anna, així seràn 38Km. Fent tota la ruta seràn 54Km.