diumenge, 12 de juliol del 2009

Diumenge 12/juliol/2009 **Senda Andalusa**

Diumenge de ressaca després de la marxa nocturna del divendres, sols el dos primers de la classificació van repetir, Vicent G com a líder i Javi C com a perseguidor, a ells els vam acompanyar, Carlitos, Ximo i jo.

Hui hem fet una ruta nova, ja la vam començar fa uns mesos, però hui l'hem rematat fen una de les trialeres mes fortes que hi han pels voltants.
Vam eixir de Canals cap a Aiacor, La Granja i La Llosa, des d'ací cap a Les Salines amb muntades i baixades espectaculars i totes per senda. Entrem en Manuel i anem direcció a Torre Lloris pel Camí de Santiago, està senyalitzat i no té pèrdua, son sendes i camins que seguint les segues marques arribes fins a Xàtiva, però nosaltres tenim com a destí Genovés. Des de Genovés muntem cap a Alboi a buscar el barranc del Llop en direcció cap a la Senda Andalusa, esta es una trialera en sentit de baixada on té trams que els vam tindre de fer a peu, la senda es fantàstica i perillosa, creues un pontet d'uns 5 metres de llarg per mig metre d'ample, mes avant creues la via del tren Xàtiva-Alcoi i des d'ací una forta baixada fins a la xopada d'Alboi, lloc on vam esmorzar, que ombreta mes bona!, que aigua mes fresca té la font!, on t'has de fixar bé per a poder-la veure. Després de descansar una estoneta i calmar la fam vam continuar vora al riu Albaida fins a la Casa de la Llum, es l'únic lloc on es pot passar a l'altra part del riu.

Pasem per la Cova Negra i seguim la senda que ens du fins a Xàtiva en un tram d'esta senda va punxar Ximo, així que ens va donar temps de descansar un poc. Carlitos també es va lliurar d'una bona pels carres de Xàtiva, gracies al reflexes del conductor del cotxe i de Carlitos no va passar res, però l'esglai no s'el va llevar del cos fins que va arribar a casa. Ja eren les 12h. i la calor es notava. De Xàtiva a Novetlè anem mes tranquils, busquem qualsevol ombra per xicoteta que siga. Tornem a parar en la font de l'entrada d'Annahuir, les ombres i les fonts venen molt bé a les hores que estàvem.
D'Annahuir fins a Aiacor i després a Canals.
Molt bona ruta la de hui, l'apuntarem en el calendari de la propera temporada, son 45 km on tens de tot, camins asfaltats, de terra, de grava, sendes, trialeres, muntades i baixades fortes, fonts, etc...
El track i les fotos les teniu en el seu lloc.