diumenge, 7 de març del 2010

Diumenge 07/març/2010 - BELLÚS

Hi han moltes rutes per a anar a Bellús, però ninguna de totes es tan EXTRAORDINÀRIA, MAGNÍFICA, MERAVELLOSA, FABULOSA i sobretot DIVERTIDA com la que hem fet hui. En si la ruta no té res d'especial, però si la fas un dia després de grans plogudes, el fang i l'aigua fan que siga una ruta amb tots els adjectius d'abans.
Hui erem 7, Emilio (el tio l'espenta), Vicent G, Javi C, Carlos, Romana, Javi i Andrés.
Llevant d'unes gotetes al principi d'eixir, l'oratge ens va respectar prou.
L'anada per l'antic port de l'Olleria, on van coronar per ordre, Romana, Emilio i Andrés. Des d'ací per sendes i caminals enfangats fins a Bellús, el que hem gaudit, sols ho sabem nosaltres.
Esmorzar en el bar de Pepe i tornada cap a Canals, però en tal d'anar cap a Xàtiva, vam decidir enfangar-se mes (con dos cojones) i van tornar per La Quintana. COM LES D'UN TRACTOR TENIEM LES RODES!!!. Després de que el tio l'espenta fera honor al seu nom a costa d'Andrés i de les rialles de la resta del grup, vam continuar. No vam anar per la senda que passa per la casa Quintana, si no per la que travessa la serra, ESPECTACULAR!!! (vegeu la foto).
Vam tindre d'espentar la bici moltes vegades, parar per a llevar el fang dels canvis, enganyar-se un parell de vegades, i per fi vam arribar a la trialera final que baixa fins a l'autovia. Des d'ací a Anahuir, Aiacor i a la gasolinera a llavar les bicis. El final d'etapa va ser per a Romana seguit molt de prop per Andrés i Javi C.

El proper diumenge molt mes i millor… Pla d'Almes.

AVÍS: El Diumenge 28 de març fan la KDD d'Enguera. Ja parlarem per a veure que fem.