diumenge, 14 de març del 2010

Diumenge 14/març/2010 - PLA D'ALMES.......... ENS HAN FURTAT UN CAMÍ DE LA SERRA...

Hui tocava ruta dura i llarga. Com sempre que toca una ruta dura, hui sols erem 4, Dani, Emilio, Ximo i Andrés. Ens va acompanyar Paco, de la penya El Bac, fins dalt de la Solana. Els primers en arribar van ser Ximo, Emilio i Dani. Una vegada dalt Paco va baixar cap a Enguera per a esmorzar amb els de la seua penya i nosaltres ens vam quedar decidint que féiem. Dani i Emilio van tornar cap a Canals, no disposaven de massa temps per a fer mes bici. Ximo i jo van decidir fer la ruta completa, encara que no pararíem a esmorzar. Ens despedim i comencem a rodar pel camí que va per la cresta de la muntanya i que ens durà cap a la baixada de la Balsa Blanca. Als 10 minuts i a l'altura de la granja de cabres, vegem dos roques grans en mig del camí i que ens fa detindre la marxa per a poder passar-les. Continuem, però els 50 metres d'estes dos roques comença el desastre, el camí l'han destrossat omplint-lo de pedres del tamany de balons de basquet que fa impossible el rodar amb cap vehicle que tinga rodes.

Continuem espentant la bici, creient que era qüestió d'uns metres, però a l'arribar a un altet veiem que no son metres, son QUILÓMETRES!!!.
Quina explicació té açò? Si algú ho sap, per favor que ho diga. S'hem quedat sense una de les millors pistes que hi han per la contornada i que connectava amb una de les millors trialeres ...ENS HAN FURTAT EL CAMÍ!!!
Després de la decepció per part del dos, vam tindre que tornar cap arrere i baixar Enguera per a després muntar una altra vegada al Piquet i baixar per la Solana cap a Montesa. Vam anar pel camí que connecta la Solana amb el castell, que també està tallat degut a un clot de 10 metres de llarg per 2 de fondo. Teniu que anar amb molta precaució, per que fins que no estàs davant no el veus. QUIN ESGLAI!!!
Després del disgust i de l'esglai van decidir esmorzar i ho vam fer en El Ramallar, en la terrassa, al solet, amb bones vistes i música reggae, erem 2 privilegiats per estar allí en eixos moments. Després d'este privilegi, cap a casa.

El proper diumenge més i millor... Les Salines.

ressaca btt - canals

Anònim ha dit...

Bon dia Andres! saludos a todos los componentes de la penya ressaca. Soy Fernando del balonmano y lo que os paso a vosotros,dos amigos mios y yo lo hemos vivido en nuestras propias carnes.Nosotros estabamos haciendo esa ruta o similar pero al reves,desde la perereta o balsa blanca que comentabas hacia la solano y nosotros si hicimos esos quilometros a pie ,era imposible ir en bici.Supongo que ahora aun habra mas quilometros que cuando nosotros lo hicimos,puesto que han pasado mas de quince dias. El señor de la escavadora,nos dijo,que en quince dias estaria arreglado,que tenia que venir una maquina especial desde Tarragona y que como arreglaba mas de dos quilometros diarios de camino tenian que levantar todo el camino antes.En teoria ya tenia que estar arreglado,esperemos que no se termine la pasta y lo arreglen cuanto antes. Saludos.

Gràcies per l'informació Fernando. Ens pensàvem que s'haviem quedat sense camí. Si van a arreglar-lo molt millor.